Skip to main content

Παραλία Θαψά

Η παραλία Θαψά βρίσκεται στην Κεντρική Εύβοια και είναι μία από τις πιο δύσβατες παραλίες της Εύβοιας. Χρειάζεστε οπωσδήποτε 4x4 για να φτάσετε εκεί μιας και έχει περίπου 10km κακοτράχαλου χωματόδρομου.

Παραλία Θαψά, Κεντρική Εύβοια

Η Διαδρομή

Ξεκινώντας από Χαλκίδα κατευθυνόμαστε προς Κύμη. Ακολουθούμε τον δρόμο για Κονίστρες και συνεχίζουμε για το χωριό Μαλετιάνοι. Συνεχίζουμε πάνω στον δρόμο Κύμης-Μετοχίου μέχρι να βρούμε δεξιά μας να ξεκινάει χωματόδρομος για την παραλία Τσίλαρο. Προσοχή!!! Υπάρχει κάδος σκουπιδιών που γράφει Τσίλαρος! Από εκεί  κατεβαίνουμε με χωματόδρομο στην παραλία Τσίλαρο όπου υπάρχει και ανηφόρα αμέσως μετά που χωρίς 4x4 δεν ανεβαίνει. Μετά το τσίλαρο συνεχίζει ο χωματόδρομος για μερικά km ακόμα και φτάνουμε στην παραλία Θαψά. Υπολογίστε περίπου 95km από Χαλκίδα και περίπου 1 ώρα και 45 λεπτά. Τα τελευταία 10km περίπου είναι άσχημος χωματόδρομος.

Video

Κάντε "κλικ" στην εικόνα για να ανοίξει το βίντεο.

Βαθμολογία: 4.2 (52 ψήφοι )

Σχόλια

Δρόμος 2019

Καλημέρα σας! Έχει κατέβει κανείς φέτος? Ενδιαφερόμαστε πολύ να επισκεφτούμε την παραλία αλλά δυστύχω διαθέτουμε ένα suzuki swift, πολύ ψηλό δεν το λες...Είναι εφικτό;

Ο δρόμος ειναι κατα βαση για

Ο δρόμος ειναι κατα βαση για 4χ4 αλλα και απλό αμάξι πάει με προσοχη και σιγά σιγά. Η καντίνα κατω πανάκριβη αλλά έχει φαγητό και καφέ. Μοναδικό μερος αλλα με αρκετό κόσμο.

H κατασταση του δρομου πως

H κατασταση του δρομου πως ειναι;

Απάντηση

Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον. Από όσο γνωρίζουμε μέχρι πρόσφατα δεν υπήρχε κάποια καντίνα. Καλύτερα να έχετε προμηθευτεί από πριν ό,τι χρειάζεστε.

Evia-Guide Team

θελω να επισκεφτω την παραλια

θελω να επισκεφτω την παραλια και θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποια καντινουλα...

Πήγα στην παραλία πριν 3

Πήγα στην παραλία πριν 3 χρονια. Επιλέξαμε απο χαλκίδα τη διαδρομή μέσω της Δίρφυς για να απολαύσουμε περισσότερο το ταξίδι. Το συστείνω ανεπιφύλακτα καθώς η θέα όταν αρχίζεις και βλέπεις τη θάλασσα απο ψηλά είναι απίστευτη. Πρέπει να προσέξετε ωστόσο ένα πράγμα σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε GPS. Υπάρχει ενας χωματόδρομος που ξεκινάει απο ψηλά στο βουνό και το GPS τον βγάζει σα διαδρομή. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα πολύ στενό και κακοτράχαλο κατσικόδρομο. Μπήκαμε (με ενα Honda CRV οπότε τετρακίνητο) και μετά απο καμιά 400αριά μετρα καταλάβαμε πως αποκλείεται να ειναι ο σωστός δρόμος αφού στένευε επικίνδυνα και δεν υπάρχει περίπτωση να εμπαινε εκεί συμβατικό. Ευτυχώς βρήκαμε μια ανηφόρα για να κανουμε μανουβρα και να γυρισουμε πίσω. Ο σωστός χωματόδρομος όπως λέει ενας φίλος πιο κατω ξεκιναει με ενα μια ταμπελα για ενα εκκλησάκι. Η διαδρομή ως τον τσίλαρο ήταν εύκολη για τζιπ και για συμβατικό πιστευω ωστόσο θέλει προσοχή. Δεν τρέχουμε, αποφεύγουμε μεγάλες/αιχμηρές πέτρες ή βαθιές λακούβες αν θελουμε να γυρίσουμε με λάστιχα. Όταν φτάσουμε στον τσίλαρο η διαδρομη για τα θαψά ξεκινάει με μια σύντομη αλλά αρκετά απότομη ανηφόρα με λούκια και ελεύθερες πέτρες. Δεν ειμαι εμπειρος οδηγός 4χ4 αλλά εκεί κατάλαβα τη δύναμη του. Με απλό αμάξι θα κώλωνα ωστόσο είδα κάποιους να ανεβαίνουν. Γενικά πάντως για να παρεις συμβατικό στα θαψά πρέπει να μη σε νοιάζει πολύ. Απο κεί και περα η υπολοιπη διαδρομή είναι σχετικά σύντομη μεσα απο ενα φαράγγι αν δεν τυχει και κολλήσεις σε μποτιλιάρισμα με αγελάδες :P. Ωστόσο ο προορισμός αξίζει τη δύσκολη διαδρομή! Για τους σκορπιους που διάβασα. Ναι η παραλία έχει σκορπιούς το βράδυ. Δεν είδαμε κάποιον ωστόσο τσίμπησαν μια φίλη και τρέχαμε το βράδυ στην κύμη. Αν τύχει περιστατικό μην πανικοβληθείτε. Οι σκορπιοι στην παραλία (και γενικά στην Ελλάδα) δεν είναι θανατηφόροι ωστόσο καλό ειναι να πατε στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες ειδικά αν πρόκειται για παιδί ή άτομο με αλλεργίες/ευαισθησίες. Ιδιαιτερη προσοχή στη διαδρομή το βράδυ φυσικά.

Θαψα

Με απλο επιβατικο αυτοκινητο δεν υπαρχει καμια ελπιδα ετσι;

παιδιά ξέρει κανείς αν έχει

παιδιά ξέρει κανείς αν έχει φτιαχτεί ο δρόμος για θαψά ?

παιδια μηπως φτιαχτηκε ο

παιδια μηπως φτιαχτηκε ο δρομος?

Λιγο προσοχη!!!

Έχω πάει πολλές φορές στην συγκεκριμένη παραλία τα τελευταία χρόνια όλα σούπερ... μέχρι που αντίκρισα σκορπιό πέρυσι. Και φέτος που ήμουν πιο υποψιασμένος ξαναεντοπισα έναν μικρο. βγαίνουν βράδυ μόνο κοντά στα βράχια, λιγο προσοχη κλειστο παπουτσι και όλα οκ. Έχω δει πολλούς να κοιμούνται χωρίς σκηνή σάς συνιστώ προσοχή και γενικά μην στήνετε κάτω από βράχια πέφτουν πέτρες μικρές- μεγάλες. καλο ειναι να μαζευουμε κανα σκουπιδι και ας μην ειναι δικο μας καλο στην παραλια και στην φυση θα κανουμε.